Tuesday, 19 February 2013

Nazeem demam

Assalamualaikum.

Nazeem demam. Minggu lepas abang demam. Minggu ni adik pula. Masa saya pulang semalam, lasaknya bukan main, semua kerusi dia nak panjat. Tiba malam, adik dah pancit. Bila rasa badan, sah! Ajim demam. Malam tadi juga saya beri Ajim makan ubat tapi malam tadi Ajim tak selesa tidur. Resah! Mungkin tak selesa badan panas dan kepala berat. Kasihan anak yang soleh mama, Ajim.

Pagi ini, mak saya dari Senawang datang jemput 2 beradik tu. Ajim nak potong rambut. Yelah, esok nak ambil gambar passport. Mestila kena hensem dan kemas. Tak tahulah macam mana agaknya mereka nak duduk diam ambil gambar.hehehehehee..Ajim demam nak besar ni.Nak pandai lari, nak tumbuh gigi banyak-banyak. Senang nak kacau abang makan yea. Takpelah sayang, mama doakan awak cepat sihat yea. Cepat awak dapat memanjat semula.

 
God bless you my baby!!

8 comments:

  1. ciannye..musim demam skrg, samalah mcm anak2 sy, demam jgk..moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah mama..risau kann...smoga anak mama pon cepat smbuh yea...

      Delete
  2. salam kenal jgk..
    terima kasih follow sy..

    ReplyDelete
  3. Alaaa cianye dia,..semoga cepat baik ye dicomeyyy...

    ReplyDelete
  4. alahai siannya dia demam...moga cepat sihat ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea,,nak cepat sihat nih..nak manjat kerusi..hehehhehe

      Delete
  5. Budak nak besar..camtu lah kan..moga cepat sihat..

    ReplyDelete