Monday, 11 March 2013

I'm pregnant ^_^

Assalamualaikum.




Syukur alhamdulillah. Rezeki Allah, siapa sangka kan. Ajim bakal dapat adik. Abang akan jadi Big brother. Umur kandungan masih baru. Hari jumaat lepas saya tak sedap badan. Saya MC. Saya dah jangka sebenarnya, tanda-tanda seperti mengandungkan abang & ajim sudah ada. Sebagai kepastian, saya lakukan urine awal pagi Jumaat. Sah!

Kata mak saya " setahun satu la kau ye" Heheheh, takpelah mak, saya pun dah tua. Dah 30 tahun. Bukan muda lagi nak buat anak. Tak kisahlah, apa jantina baby ni. Asalkan sihat tubuh badan & sempurna. InsyaAllah. Semoga Allah, lindungi baby dan permudahkan perjalanannya selama 9 bulan ini. Aminn.

Saya harap, mengandung kali ini pun mudah seperti yang sebelumnya. Tiada morning sickness atau keletihan melampau. Cergas seperti biasa. Tapi macam biasa, awal-awal bulan ni, saya mengidam mangga muda. Harus cari balik kerja nanti. Ok my baby boo, duduk cedap-cedap dalam perut mama. Cukup 9 bulan nanti, jumpalah awak dengan abang-abang awak yang lasak dan kacak tu.

Note: Semoga Allah merahmati kandungan saya kali ini, Aminn!!

10 comments:

  1. Wah tahniah,bagus tuh,beranaklah selagi boleh kan.Tapi,kesihatan kene jaga.wah,nasihat org,sendiri pun main bantai bedal je makan,hahahaa.Seronok preggy ni kan.Tahniah and take care ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhe...tulahhh...terima kasih....kene pantang makan lah nampaknya dah ni..babai KFC..

      Delete
  2. Tahniah kak! Tambah-tambah rezeki. Alhamdulillah. :D

    ReplyDelete
  3. tahniah.. kagum sebab anak kedua masih kecik tp dh ade kekuatan nk tambah bb lagi.. huhuhu... zura x cukup kekuatan lah.. sbb masa peknen ade BP problem.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Tahniah. Comel2 anugerah Allah beri. Semoga dipermudahkan sepanjang kehamilan

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..Tahniah ye..Happy for you..^^

    ReplyDelete
  6. tahniah,...harap selamat sampai melahirkan,,

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah! tahniah ! rezeki tu. semoga sejahtera lah mama dan baby sampai ke akhirnya nanti. amin.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...tahniah....ske sangat
    :D

    ReplyDelete
  9. tahniah......jaga kesihatan tu ye......

    ReplyDelete