Thursday, 19 September 2013

Jom Kemas - Utility Drawer

Assalamualaikum.

Semenjak dua menjak ni suka sangat jenjalan dekat blog kemas-kemas rumah ni. Yelah, bila tengok rumah kemas rasa macam satu terapi kan. Saya memang cerewet sikit bab mengemas nih. Cuma kadang-kadang masa tak mengizinkan nak kemas rumah dengan teliti. Al-maklumlah, buat masa ni saya masih transit di rumah mak mertua. Cuma weekend di rumah sendiri. Tulah, cadang-cadang lepas bersalin nak duduk rumah sendiri. Tunggu baby dalam 6 bulan, then bolehla kot. Abang dan Ajim pon da cerdik sikit.

Minggu lepas saya mencari paku dan screw. Tapi tak jumpa. Macamana nak jumpa, cer tengok ha....

 
kannnnn!!!!
 
Dah lama tak buka laci utility nih, hah ambik kau!!
 
Bertemankan Ajim saya mula gunting dan tampal kotak nak buat divider.
 
Haaaaaa...kan cantikkk..sedap mata memandang kann!!!
 

 
Peneman setia.. ACIM MAMA!!!
 
 
Minggu ni nak buat bekas pampers untuk Abang dan Ajim pulak. Tengok jerla hasilnya nanti yea...
 
Note : suke tengok blog ni 
http://www.abowlfulloflemons.net/
http://iheartorganizing.blogspot.com/

6 comments:

  1. PASTU BALUT KOTAK TU DENGAN KERTAS WARNA.. HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadang nak balut.....tetiba ajim mengacau dan menyulitkan keadaaan...hehehehehhe

      Delete
  2. wahh rajen...nk guna pun senang kann :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mood mengandung ...rajin tetiba.....heheheheh

      Delete
  3. Salam kenal. jumpa blog ni semasa nak cari info tentang Bali. Folow u.

    Kak Haneem

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..jangan lupe foot massage kat bali yeaaa...

      Delete